LIVE WELL. LOVE MUCH. LAUGH OFTEN.

DATUM: 2012-01-20 TID: 17:48:28
Hade bara två lektioner idag så slutade redan vid elva. Efter det mötte jag upp min älskade Willma för lunch, blev sushi och kinamat på China River. Tyckte faktiskt sushi var riktigt gott idag! Vet inte varför jag alltid tar sushi när jag egentligen inte gillar det haha, menmen det ser så fräscht och kul ut att äta på nått sätt, töntig som jag är så tvingar jag i mig i hopp om att det kommer bli godare och godare ju oftare jag äter det.. Riktigt töntigt jag vet. Hur som helst, efter en proppfull mage åkte jag iväg till gymmet och tränade lite, pappa kom och hämta mig och nu sitter jag här. Ska lägga mig i badet nu, sen äta mysmiddag med familjen och förmodligen dra till mina fina lite senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0