Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

DATUM: 2012-01-09 TID: 21:03:04
Bloggen har kommit lite i sista hand nu när jag varit hemma men det ska det bli ändring på! Har inte gjort så mycket idag, vaknade sent sen åkte jag till stan, lunchade och köpte lite grejer med min fina. Fick med mig en stor stickad tröja som jag letat efter länge, en bh och lite annat! Tar nästan aldrig bilder på mig själv vad jag har på mig osv, borde jag göra det? Kommentera gärna! Ska lägga mig i min sköna säng och se film nu sen försöka somna tidigt, skola imorn 12.30! Ska verkligen försöka plugga stenhårt för o fixa de betygen jag vill ha den här terminen. Bara halva gymnasiet kvar nu, weeho.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0