You know my name, not my story. You've heard what I've done, not what I've been through.

DATUM: 2012-01-11 TID: 21:19:42
Dagen började redan 06.30 då jag tvingades gå upp. Hade idrott första lektionen sen lång dag, på lunchen gick jag och tjejerna till Jalla och tjockade oss, gott gott. Efter skolan bestämde jag och Johanna oss för att trolla bort den allra värsta vinterblekheten så gick förbi Solpalatset och tog en 21 minutare. Åkte hem och pappa hämtade upp mig sen blev det en gym runda.
Fick ångest över kebabpizzan idag så bestämde mig för att åka och handla lite smått och gott så jag kan göra nyttiga smoothies här hemma! Gjorde nyss en banan- & kokossmoothie, jätte god men är jag mätt? Nej! Får se hur länge jag orkar hålla på med den här "dieten", troligtvis inte särskilt länge, tippar på ett par dagar haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0