2012-01-03

DATUM: 2012-01-03 TID: 18:16:22
Hela dagen har i princip spenderats på skidor. Eller på skidor och skidor, brukar inte bli så väldans många åk för min del heh. Men hela grejen med att vara här uppe är ju lite att gå in i SkiLodgen, få av sig sina rätt så obekväma pjäxor, sätta sig i de mysiga fåtöljerna, ta en långlunch, dricka varm choklad och njuta av utsikten mot backarna, efter det åka ett par åk för att sedan gå in igen och sätta sig och fika. Det är så jag bäst spenderar mina dagar i backarna haha, har aldrig gillat att åka miljontals åk upp och ner som en galning i kylan. Hur ser en bra dag i backen ut för er?
Nu är bastun varm så tänkte sätta mig där ett bra tag med en fet hårinpackning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0