That beautiful moment when you're in a restaurant and you see your food coming.

DATUM: 2012-02-15 TID: 20:26:26
Hihi älskar att jag inte fått den nya tidslinjen på facebook än! Ta i trä.
Kom nyss hem från gymmet, väntar på att middagen ska bli klar. Unnade mig världens kanske onyttigaste lunch idag men fy så gott det var, ajaj massvis med kalorier där. Så till middag ska jag vara duktig och äta kött med sallad. Skit sugen på o prova den nya "fett dieten" LCHF, borde ju passa mig? Äta massa fett och gå ner i vikt? Haha, åh skulle kunna dö för mat..
Kommentarer
Postat av: matilda

man kan dö av LCHF dieten.. just so you know that.

2012-02-16 @ 01:13:50
Postat av: Emma

Hahah jadu, man kan dö av allt så.. :)

2012-02-16 @ 12:00:18
URL: http://emmaelviraarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0