I'm scared of walking out of this room and never feeling the rest of my whole life, the way I feel when I'm with you. - Dirty Dancing

DATUM: 2012-02-19 TID: 23:32:52
Igår hade jag en lugn kväll, fick sällskap hela kvällen och natten av min underbara. Jobbade mellan tolv och tre idag, sen dess har jag sovit och skrivit klart en engelska uppgift. Nu börjar mitt lov på riktigt! Imorn ska jag först sova ut, länge! Sedan har jag planer på att rensa hela min garderob, slänga massa kläder så jag slipper ha högar på golvet. Ska bara spara de kläder som verkligen är snygga, annars blir det som vanligt, att jag bara tar på mig det som är bekvämt och fult varje dag hähä. Kollade nyss på en av mina favorit filmer Ditry Dancing och oh va inspirerad jag blev, imorn ska alla fula kläder bort!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0