Hos mormor & morfar

DATUM: 2012-02-24 TID: 23:28:13
Vaknade upp med denna skällande i mitt ansikte klockan 08.00 i morse, jobbig liten jävel ibland. Bra väckarklocka dock. Tog en prommis med henne och sedan drog jag iväg till gymmet, bestämde mig för att powerwalka dit fram och tillbaka, fungerade riktigt bra, kände mig extra duktig efteråt hehe.. Hur som helst.. dagen har även spenderats sittande stilla i en bil i tre timmar. Befinner mig just nu hos mormor & morfar. Känner mig ganska rastlös för tillfället, det är ju trots allt helg och hade just nu hellre velat vara hemma och partajat med mina vänner. Men mycket skönt att vara här också, umgås med mina oersättliga och komma ifrån Uppsala ett tag. Ett litet break från Uppsala passar mig mer än perfekt just nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0