Be not angry that you cannot make others as you wish them to be, since you cannot make yourself as you wish to be.

DATUM: 2012-01-30 TID: 23:36:38
Slutade tidigt, köpte naturgodis, åkte hem och tog en eftermiddags lur på fyra timmar, galet skönt. Satte sedan igång och skrev min uppsatts om självkänsla. När jag satt där och skrev insåg jag hur dålig självkänsla jag faktiskt har, något jag verkligen måste förbättra för mitt eget bästa. Man kanske borde ställa sig framför spegeln och säga hur mycket man älskar sig själv? Haha eller? Fungerar verkligen det? Vill knappt se mig själv i spegeln längre.
Sitter just nu och kollar på mitt favorit avsnitt av SATC, när Carrie flyttar till Paris, tänk om livet ändå var så underbart, drömma kan man ju alltid göra.
Vitaminkick imorse, förskpressad juice, grape- och passionsfrukt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0